.::KESAYANGANKU::.

28 November 2011


~eh terkejut tengok result Malaysia vs Bahrain...
sebab malam tadi mase aku tengok still 2-0...
bile my sayang kena g kerja cepat-cepat tukar channel...
hahaha aku hanya akan tengok bola kalau terpaksa jer...
tapi malam tadi bajet Malaysia akan menang...
rupanya kalah 2-3...
cepat betul Bahrain masuk 3 gol...


~tak kisah la menang ke kalah ke...
yang penting dah buat yang terbaik kan??

Photobucket

11 2 Butterfly Comel:

~ yus ~ said...

pemain kita leka......

teringat cerita arnab dengan kura-kura, bila kita sudah di depan, kita leka, tu yg mereka boleh potong sekelip mata...

6 minit 3 gol bahrain sumbat, memang tak sangka kan...

ieda said...

huhuhuh kita kalah kan ....

syaz rini said...

sma la last tgk semalam 2-0.. kuar beli burger,. balik je dah kalah
3-2.. huhu..

Ekkem Spark said...

da telampau yakin la malaysia sampai lalai nak defence :)

diana said...

terkejut dan masih kecewa..
gara2 kecewa hari ni akak masak laksa..
huhu

Yana Houry said...

@~ yus ~
6min 3 gol??dasyatnye akak..yana tak tengok tu yg xtau...

Yana Houry said...

@ieda
haah kalah..xpela ieda..adat permainan kan..=)

Yana Houry said...

@syaz rini
kan2...terkejut kan...

Yana Houry said...

@Ekkem Spark
haish..kalau dah over confident pun ssh gak kan...

Yana Houry said...

@diana
wah! gara kecewa terus masak laksa....sedapnya!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

jap aje berubah..huhu..

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2