.::KESAYANGANKU::.

03 November 2011


~malam tadi my sayang beli mangga manis 2 kilo...
manis sangat-sangat weih...
sekali kitorang mengadap je habes 2 kilo tu, hahaha...
lagi-lagi bila dah potong, sambil tengok tv ngap2...
sedar-sedar dah licin pinggan???
my sayang cakap "pi la potong lagi"
nak potong pe nya dah habes seplastik...haish
dah tinggal seketul baru teringat nak ambik gambaq...
hahaha ni yang last, sekarang dah tinggal kulit

17 2 Butterfly Comel:

syieqa mieka said...

fuhhh ! sedapnyeee . lama tak makan mangga manis . beli kat mane dapat manis2 ni ? hehe

CintaKhadijah said...

haha. 2kilo mkn x sedar? makkk aihh..

^^p

Azhafizah[フィザ] said...

sedapnye!Fiza pun suke mangga

Izz said...

hamboii sedapnye.. suke blog kaler purple.

Daddylicious said...

feveret ni....lazat!

Yana Houry said...

@syieqa mieka
same la..yana pun lame dah xmakan mangga manis..

ntahla suami beli mane tah..

Yana Houry said...

@CintaKhadijah
act. 2kg xde la banyak mane pun..buat mangge kan bleh tahan gak beratnye...

Wanie said...

yummy2..nampak sedap je mangga ni..sampai seplastik sekaligus makan?perut sihat tak lepas makan?hehe

Yana Houry said...

@Azhafizah[フィザ]
akak seenarnye xberape suke sangat mangga...

ni sebab makan berdua kot..hehehe

Yana Houry said...

@Izz
sedap3...hehe =)

Yana Houry said...

@Daddylicious
memang sangat lazat..hihi

Yana Houry said...

@Wanie
hehehe alhamdulillah perut setakat ni sihat walafiat lagi...hihihi

Pondok Usang said...

sodapnyee.. andai di blend.. lagi betambah terbaek..

Norlida Ramli said...

fuyo..2kilo mkn smpai abes..hehe

kalo manis mmg dap!!susah nk cari.slalu dpt yg masam je!haih!

Yana Houry said...

@Norlida Ramli
hehehe sambil tengok movie sambil ngap..memang xperasan tetibe dah habes =)

Yana Houry said...

@Pondok Usang
ha'ah la kan..nanti leh buat jus =)

Tasha said...

terliur . gulp :D

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2