.::KESAYANGANKU::.

10 November 2011


~Selasa hari tu pergi interview...
tak rase macam interview langsung...
macam tengah sembang dengan kawan...
mule-mule aku panggil akak yang interview tu puan...
pastu die cakap die lebih selesa interview secara unformal...
so die soh panggil akak jer...

~okey, bukan itu yang aku nak cerita sebenarnya...
dah dekat nak habes interview baru die sedar resume aku...
"eh..married?? dah kawen ke??mudenye kawen??"
hahahaha mude ke dah 25tahun pun...
aku cakap xdela muda sangat...
25 tu umur standard kawen, xmude n tak tua sangat...
tapi akak tu cakap bagi die kategori mude lagi...
ye ke??korang camne???


2 2 Butterfly Comel:

~ yus ~ said...

akak pun kawen umur 25....mungkin sbb dia kawen lambat kot...hihihi.

Azhafizah[フィザ] said...

muda la tu 25tahun da kawen..hihi..pasni kalau ade baby..kompem orang tak percaye kan..>.<

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2