.::KESAYANGANKU::.

22 November 2011


~eh hari ni public holiday ek??ke tak cuti??
dah tak kerja ni bab-bab cuti memang tak ambik tau langsung...
my sayang plak cuti ke kerja ke sama jer tetap standby 24jam...
hari ni beliau sangatlah sibuk...
aku pulak selsema tak baik-baik lagi...
serius malas gile nak bergerak...
selalunya petang je kalau tak hujan mesti keluar amik angin...
petang ni tak keluar pun, terperap je dalam rumah....

~napela selsema kali ni lame sangat tah...
ke aku alah dengan bulu kucing??
cakap pasal kucing!!
si garfield ni siang malam tido je kejenye...
bile bangun terus tuju ke tempat makan die...
dah kenyang sambung tido balik!!
geram betol tengok, dah la comel jer!!!
jerit tepi telinga pun tak jaga!!!tdo mati!!!
Photobucket

4 2 Butterfly Comel:

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga cpt sihat ea..

comel la si garfield ni!

Wanie said...

akak ubat letak tido tak?hihihi

fiQ'Ra said...

hemmmm.. yana!! mkn panadol solube okeh :)

Azhafizah[フィザ] said...

get well soon kakak sayang ^__^

p/s:garfield tu memang tu je kejenye kak..tapi buli pun best..hehe

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2