.::KESAYANGANKU::.

20 November 2011


~rindunye si comel ni, tak sabar nak balik Langkawi...
dah pandai cakap dan hobi die suke buli abg ngah...
sian abang ngah asyik jadi mangsa jer...
haish humaira ni nampak je kecik tapi kasaq!!
nanti cik zu balik nak cubit-cubit pipi!!
Ya Allah rindu sangat-sangat....
Photobucket

18 2 Butterfly Comel:

Wanie said...

anak sedare ke kak?bile kite dah rapat dengan budak2 sedih je klu berpisah kan..kena ade anak sendiri ni :)

Azhafizah[フィザ] said...

comelnyer dak tecik sorang ni..kalau balek langkawi tlg peluk cium untuk fiza ek kak..

Norlida Ramli said...

amboi..comelnya dia pkai tudung..heheeeee

Yana Houry said...

@Wanie
ha'ah wanie...my lovely niece..tau xpe..

akak mmg rapat dgn anak2 buah..

anak sendiri lum ade rezeki..hihi

Yana Houry said...

@Azhafizah[フィザ]
hehe..insyaAllah...

Yana Houry said...

@Norlida Ramli
sekarang dah besar sket dah xnak pakai tudung...

Cik tikah said...

comelnya nama dia. hehehe... rambut dia pun comel :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

halamak comelnye :)

cikgu ainura said...

alaa.. tomei2...

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk len bila dia pkai tudung..

merahitujambu said...

alahai..comel rasa nk kiss jeee

DySha.Pink◕‿◕✿ said...

comel die pkai tdung.. kim slam kt die k.. muahmuah kis skali^^

Yana Houry said...

@Cik tikah
hehe..miss curly..=)

Yana Houry said...

@::ini belog saya . cinta hati saya::
comel tapi nakal..

Yana Houry said...

@cikgu ainura
rindu die sangat2 =)

Yana Houry said...

@nuyui a.k.a miss YUI
ye ke...hehehe..sebab xnak rambut curly die tu yg lain kot..

Yana Houry said...

@merahitujambu
=) xsabar nak jumpa budak comel ni

Yana Houry said...

@DySha.Pink◕‿◕✿
pakai tudung ikut mood jugak tu..hehe =)

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2