.::KESAYANGANKU::.

16 November 2011

~ntah bile die masuk tidor dalam bilik pun tak tau la...
patut la cari tak jumpe, ingatkan g main kat luar rumah...
rupenye dok tidor dalam bilik...
tengah  tengok tv, tetibe dengar bunyi mengiau...
jenguk-jenguk hidung je nampak...
hahaha nak keluar tak boleh rupenye..
pintu bilik tu memang berat...
die tolak tak boleh bukak tu yang mintak tolong orang bukakkan...
macam-macam hal la si Garfield ni..
bangun makan je pun n now dah tergolek tido balik...

Photobucket

12 2 Butterfly Comel:

nuyui a.k.a miss YUI said...

mcm kucing sy..tp dia dok ketuk2 pintu tu..

Ujie said...

soo cute!
mesti comel je gaya dia.

fiQ'Ra said...

haha.. awat comel sgt nyorok2 tu...

Amoychanteks said...

nmpk idung pun dah comel. jadi rindu kt kucing kt rumah tuhh..

Solihin Zubir said...

mcm tido je keja.. malas exercise.. tu yg nk buka pintu pun x larat.. haha..

Yana Houry said...

@nuyui a.k.a miss YUI
wah siap ketok2 pintu..lagi comel!! geram je..

Yana Houry said...

@Ujie
comel mmg comel tapi die ni kerek sket..hahaha

Yana Houry said...

@fiQ'Ra
haha padan muka die..pandai sgt masuk bilik...

Yana Houry said...

@Amoychanteks
hehehe...hidung kucing mmg comel kan..=)

Yana Houry said...

@Solihin Zubir
memang pun..pemalas

sis92 said...

wee comel2..
kucing sis pulak sis bangun je cepat dia lompat2 kt kaki kehkeh :D

adianiez AIDA said...

sian nyerr si comel tu. mesti dia stress dok dlm bilik tu ekk?

nota kaki : klik & ziarah ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2