.::KESAYANGANKU::.

10 November 2011


~my sayang kerja pepagi buta hari ni...
lepas solat subuh dah terus gerak, kul 6pagi masuk kerja...
aku macam biasa la meneruskan nikmat tidur yang begitu indah...
tapi tak boleh tidur lame pun...
pukul 8 dah bising gile, orang potong rumput...
erm..tu tandanya aku kena bangun...

 ~sebenarnya kitorang plan nak puasa hari ini...
tapi lepas subuh tadi dah melantak roti n milo...
tengah makan roti yang last baru teringat...
"eh b, kan kita nak posa??
milo pun dah habes satu mug besar...
"adoii lupa la, abes tu camna ni??"
padahal sambil dok kunyah roti tu..huhuhu...
"camna apa..telan la..hahahahaha"
pastu pulun gelak sama-sama, pepagi buta dah buat bising...

2 2 Butterfly Comel:

Pezol Stylez said...

hahahaha...sweet je korang ni kan..rse nk kawen cpt je..haha

ain dzaya said...

hahaha..lucu la korang nie..hehew

jom rebut nie http://aindzaya.blogspot.com/2011/11/beloglist-ain-dzaya-earning-nuffnang.html

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2