.::KESAYANGANKU::.

15 November 2011


~nape sejak dua tiga hari ni selalu sangat sesak nafas...
nak bernafas tercungap-cungap...
takut la sebab tak pernah-pernah jadi camni...
kadang-kadang terjaga dari tidur rasa dah tak boleh nak bernafas...
last jadi baru je pukul 3.30 petang tadi...
dah tak ingat ape selain mati...
Alhamdulillah buat masa ni masih dipanjangkan umur...
tapi kenapa ek tetibe jadi camni???
masalah jantung ke??
Photobucket

9 2 Butterfly Comel:

nuyui a.k.a miss YUI said...

better p chck dctor..

jgn dilengah perkara cmni..

diana said...

dah pi klinik ke blm?
cepat2 pi check..

fiQ'Ra said...

owhhh, kalau mcm tu masalah angin dekat jantung :) tak ada apa.. tapi kalau rasa tak yakin, g check doc.. kalau betul apa yg mas ckp, nanti mesti doc bg pil kuarkan angin :) sebab mas prnah jadi mcm tu..

sis92 said...

sis kadang macamtu..
g la cek doktor

hehe walhal diri sendiri tak cek doktor pn :D

Ain Zulaikha said...

awak ada lelah atau asma? bahaya tu.. gi klink cepat

ieyza afieyna said...

g check kat klinik ye ;)

merahitujambu said...

baik g jumpa doktor..

Norlida Ramli said...

takut lak cmni..better g check kt doc tau!

najihah sahami said...

try la pegi klinik...

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2