.::KESAYANGANKU::.

24 November 2011


~comel kan??semuanya comel...
sebenarnya aku tak suka sangat si ashraf ni...
sejak-sejak dok indon ni dengan wartawan Malaysia pun die cakap Indon...
macam dah tak reti langsung cakap melayu kita...huhu

*gambar cilok dari SINI

Photobucket

10 2 Butterfly Comel:

nuyui a.k.a miss YUI said...

kena sedar dtg dr mana..
takyah nak over sgt..huhu..

tp suka tgk family dia.

Ardini Humaira said...

diorang memang sweet ;)

BeaN MorENo said...

Bucil udah tak secantik dulu dong

Azhafizah[フィザ] said...

mmg sweet pun..ashraff ensem,bunga cantik..anak haruslah comel..

diana said...

nak buat cemana..
dia sekarang kan dah tukar warganegara..nak tak nak kena la cakap indonesia..tu pilihan dia..
tapi rugi la dia..kan??

Yana Houry said...

@nuyui a.k.a miss YUI
tu la yui...kalau dgn org Indon tu xpela..tapi ni wartawan kite..macam lupe daratan betoi2..huhu

suke jugak...gebu2 blako..hehehe

Yana Houry said...

@Ardini Humaira
kan2??hehe si noah tu comel jer..

Yana Houry said...

@BeaN MorENo
ha'ah nampak mcm dah tue sikit...

Yana Houry said...

@Azhafizah[フィザ]
taw xpe....=)

Yana Houry said...

@diana
la ye ke akak??xtau la plak..patut pun...

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2