.::KESAYANGANKU::.

21 November 2011


~Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah...
itu je yang mampu ucap bila gol penalti yang keempat berjaya dijaringkan...
perlawanan yang sangat mendebarkan...
dan yang terbaik pernah aku tonton!!!
cayalah Malaysia....

~lepas ni sila tukar sabun basuh baju...
jangan guna Daia lagi dan jangan makan mee sedap....
boikot Indon!!hahahahahaha...
aku geram betol tengok dorang berdrama tadi...
sikit-sikit jatuh berguling-guling...

~sekali lagi tahniah buat pasukan Harimau Muda negara...
atas permainan yang cukup mantap...
kalian memang wira Malaysia!!
tapi aku agak sakit hati dengan pemain no.13...
macam nak tak nak je sepak penalti...
takpela yang penting dah menang!!!


p/s : sape ade bibik indon, silalah buli beliau..hahaha!!!
Photobucket

21 2 Butterfly Comel:

Ardini Humaira said...

hehe abis la bibik... tahniah Malaysia!

fiQ'Ra said...

best best :D debar debar je duk dpn tb tadi..hehe

Miss Purple Ungu said...

mujur la xde bibik hehehe...
yg penting Malaysia menang ;)

Azhafizah[フィザ] said...

harimau mantap!!Aummm..tahniah team malaysia!

zareliqa afiqa said...

Nasib takde bibik..law tak siap! KEKEKE Boikot! boikot!

nuyui a.k.a miss YUI said...

bru la berbalas!

tahniah!!

Lelaki Ini said...

tahniah malaysia!

NURULHANIF said...

tahniah malaysia..:)

miss nuna said...

b'debar2 tgk bola mlm td..t'jerit2 mcm tgk cite hantu plk..apa2 pn malaysia menang..yeah!

Cik Nurul said...

tahniah untuk Harimau Muda Malaysia ^^

Yana Houry said...

@Ardini Humaira
tak pasal-pasal bibik yang kene kan??hahaha

Yana Houry said...

@fiQ'Ra
betul tu mas..memang sangat mendebarkan la...

Yana Houry said...

@Miss Purple Ungu
same la kite, naseb takde bibik..kalau ade bibik..nak pakse die berdiri dan menyanyi lagu negaraku =)

Yana Houry said...

@Azhafizah[フィザ]
memang mantap..kesian dorang nampak agak keletihan..kene tambah masa plak tu...naseb la menang..berbaloi

Yana Houry said...

@zareliqa afiqa
sebab tu la Allah tak bg kite ni ade bibik agaknye..sebab dah ade niat jahat..hahahaha

Yana Houry said...

@nuyui a.k.a miss YUI
cewek2 indon muke monyok je malam tadi..hehehe

Yana Houry said...

@Lelaki Ini
harimau muda mengaum dengan megahnya!!!

Yana Houry said...

@NURULHANIF
tahniah buat pasukan muda negara...atas permainan yang mantap..kecuali no.13..huhu

Yana Houry said...

@miss nuna
hahaha same la..saya siap tgk sambiri berdiri + terlompat2 lagi..hahaha

Yana Houry said...

@Cik Nurul
rabu ni lawan syria plak..harap2 beroleh kemenangan jugak =)

EyqaLuvender said...

alamak...abg KFCM la...suke3!

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2