.::KESAYANGANKU::.

18 November 2011


~sebenarnye malu nak cerita, huhu...
blogger-blogger len mesti cakap "lor, itu pun nak kecoh??"
blog aku ni kategori picisan...
hihi blog tak femes macam orang lain...
ish sedih plak intro...

~ni ha terkejut tengok online visitor 22 orang...
setakat ni tak pernah lagi sebanyak ni...
paling banyak pun sepuluh je kot...
kesian aku kan??tu yang agak jakun sket ni...
harap-harap Kak Diana & Cik Fiza Pink tak bace entry ni...
serius segan gile kot, dorang punye traffic riban-riban sehari....

Photobucket

5 2 Butterfly Comel:

fiQ'Ra said...

siyess, mmg ramai.. kena rajin bw je kan.. hehe :)

Cik tikah said...

wah!! ramai tuh. hehehe.... tahniah! :)

nub said...

semua orang pun picisan =)

JR Online said...

Wau fantastik...kena buat sujud syukur tu....

starzieti said...

bestnye. kat blog saye tak pena pun dpt 22 on9 visitor. sobsob. -.-

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2