.::KESAYANGANKU::.

01 December 2011


~akhirnya sampai jugak di bumi Langkawi tercinta...
jejak je kaki masuk rumah terus rasa sesuatu yang tak dapat nak gambarkan...
bahagia,happy & tenang sangat-sangat...
senyum je memanjang...
oh nikmatnya dapat balik kampung...
2 bulan tak balik, rindu sangat!!!!


~entri lepas ramai yang cakap sian garfield kena tinggal sorang2 kan??
sebenarnya anda semua salah...
suamiku juga turut kutinggalkan...
hahaha jangan risau kebajikan Garfield tetap terjaga...
my sayang tak balik sekali sebab tuntutan kerja...
tapi dia akan balik lagi 2 3 hari...
mase tu baru la Garfield kena tinggal...
tapi tinggal kat jiran sebelah...


p/s : aku sengaja balik awal sebab nak dok lame sket kat kampung...

Photobucket

6 2 Butterfly Comel:

diana said...

mujur ada garfield..boleh tolong2 masak dan kemas kan umah masa yana tak de nanti..
nuahahahha

Azhafizah[フィザ] said...

ouh..camtulah pulak ye..tak sabar2 akak ni..shian yang kene tinggal tu

Norlida Ramli said...

ala siannya hubby akak kna tggl..
hehe..tp bestnya blk kg kn..hehe

fiQ'Ra said...

best tol kg kat langkawi.. hehe

nik rosmawati said...

besnya kg kat langkawi
boleh makan coklat byk2..huhu

khairul said...

dh lama x p langkawi

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2