.::KESAYANGANKU::.

13 December 2011


*adeh!!alarm kereta sapa la dok hingaq pepagi buta ni*

~pagi yang indah, baru lepas siram pokok....
sekarang Garfield dah tak teman setiap kali siram pokok...
dia lebih banyak habeskan masa dengan anak-anak die...
tak nak keluar langsung dari kotak tu...

~kadang-kadang kitorang tarik je die keluar...
pastu ajak die lepak luar rumah then tutup pintu...
kalau tak buat camtu jangan harap die nak...
sayang sungguh dengan anak-anak die tu...
sesaat pun tak nak berenggang...haish!

~my sayang tertinggal tepon la plak hari ni...
penat aku menjadi operator jawab tepon...
dok mengulang ayat yang sama je...
"hafiz tertinggal tepon la....ade pape nak pesan ke?"


Photobucket

4 2 Butterfly Comel:

Pezol Stylez said...

hahaha...biasalah tu yana..ibu mana yg xsayangkn anak kan..hihi

diana said...

dia takut ada orang ambik anak dia kot..tak pun dia takut anak dia menangis bila dia tak de.maklum je la..kecik2 kan..nak susu je kerja nya..

yuyune said...

hee. alarm mmg mnyakitkn tlinge ^^

Azhafizah[フィザ] said...

rase cam baling batu je kat kete tu kan..tuannye xdgr ke alarm tu..ish..

heee..sweet je garfield ni..binatang pun tahu sygkan anak..manusia lak suke buang anak..xpatut betul...alah xpe kak..garfield xmo teman..pasni cici kiki dan mimi ade kan

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2