.::KESAYANGANKU::.

14 January 2012


~ade ke yang tak kenal UAI??
hahaha rasenye kalau tanye mat-mat motor pun sure kenal...
begitulah hebatnya pengaruh dakwah UAI...
ingat senang ke tarik golongan muda terutamanya remaja...
untuk dengar kuliah atau majlis ilmu...
tersangatlah susah sebab aku pun pernah jadi remaja...
cuma aku dulu sekolah agama...
jadi banyak program yang DIWAJIBKAN...
nak tak nak kena hadiri jugak..hihi

~beza pulak dengan UAI ni...
kalau dengar je nama dia nak buat kuliah kat mana-mana...
berduyun-duyun ikhlaskan diri nak ke majlis ilmu...
subhanallah sangat hebat...
mat-mat motor pun sanggup cancelkan  game sebab nak ke kuliah ustaz....
ini adalah pengakuan ikhlas dari seorang mat motor ye...
bukan aku reka cerita...
maka sebab itulah aku buat entri ini...

~semoga fenomena ini bukanlah bermusim...
semoga golongan remaja islam terus punya sifat dahagakan ilmu...
kerana golongan inilah masa depan negara...

Photobucket

9 2 Butterfly Comel:

miss atie said...

betul2... alhamdulillah... ;)

emeliena said...

Assalamualaikum.. (:
Yeahhh. Sama-sama kita doakan ini bukan sekadar untuk sementara waktu. Amin .

Cik tikah said...

tula. hebat btol smbutan. alhamdulillah :)

suri solehah said...

betulkan..kat kampung akak tiap2 malam ada kedai kopi pasang cd ceramah beliau..ramai org muda yang duk dengar

Azhafizah[フィザ] said...

alhamdulillah pengaruh yang baik perlu diteruskan..selamat beramal ^_^

diana said...

DIA MENARIK PERHATIAN SEMUA GOLONGAN UMUR..KAN??HEBAT!!

Shafiq said...

Suka Cara Dia Sampaikan Secara Spontan Dan Penuh Ilmu...

nik rosmawati said...

harap jugak sokongan bukan bermusin.tp yang tak puas hati ade yang sanggup menabur fitnak dekat UAI.

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhmdulillah..skrg fenomenanya..

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2