.::KESAYANGANKU::.

14 February 2012


~adoila sampai bile la air ni nak buat hal...
pinggan dah bertimbun balik dalam sinki...
tak larat la nak ulang alik angkut ke bilik air...
dah nak masuk 24jam air takde ni...
apelaa yang dorang buat...


~kang air dalam tangki pun habes...
tak ke haru biru jadinya...
uwawawa cepatla SAJ buat kerja...
orang nak gune air la...

Photobucket

4 2 Butterfly Comel:

kyoshi_sousuke said...

kesian nya xde air..

reenapple said...

mandi tak ni??? heheheh..=P

~SYAZ~ said...

lepas ni kene sedia air dlm tong banyak2 buat standby kalo2 lpas ni takde air lagi..

Azhafizah[フィザ] said...

adesh..takde lori air datang ke?

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2