.::KESAYANGANKU::.

14 February 2012


~dari malam lagi air kat sinki dapur takde...
nasib baik dalam toilet n bilik air guna air tangki...
kalau tidak lagi la teruk tak boleh mandi tak boleh masuk toilet...
ni dari pagi tadi still menunggu untuk masak...
nasi dah masak, ikan dah keluarkan...
nak angkut air banyak-banyak dari bilik air tak larat plak...
nampaknye hari ni goreng ikan, sambal n ulam sudah la...

~pinggan mangkuk yang bertimbun kat sinki dah angkut g basuh bilik air...
rimas la tengok dapur selerak gitu...
bila la air ni nak ade balik...
cepat la wahai SAJ...
susah la dapur takde air...

Photobucket

1 2 Butterfly Comel:

♥ Cik Zack's ♥ said...

bru2 ni pun umah sy xdek air. aduh mmg seksaaa rsenye...

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2