.::KESAYANGANKU::.

13 February 2012


~rumah ini hanya dihuni oleh sepasang suami isteri...
iaitu seorang lelaki merangkap suami dan seorang perempuan merangkap isteri...
dan empat ekor kucing peliharaan mereka...
TETAPI!!!!
bising mengalahkan 30 orang...
pagi-pagi buta dah terjerit-jerit dengan si Mimi, Cici & Kiki...
sangat penat dengan mereka!!!


~kalau time masak kat dapur...
dorang asyik tangkap n gigit kaki...
aduh!! aku ni dahla sensitif betul kat kaki...
geli geleman!! pastu mula la terjerit-jerit sambil potong bawang la...
siang ikan la, potong sayur...
kalau tak lepas, dorang asyik mengiaw dalam sangkar...
buat muke kesian sambil angkat tangan letak atas besi tu...
aku memang mudah tertipu dengan muke kesian dorang!!!
so lepaskan la...


~bile lepas camtu la jadinya...
kalau my sayang ade dorang takut jugak...
kalau dengan aku, aku angkat penyapu pun dorang buat dek je...
siap tangkap gigit lagi ingat aku nak main dengan dorang...
adoila!! sesaat pun dorang xdok diam...
xpernah nak berjalan asyik berlari je...
kadang2 terhantuk kaki meja diam jap...
hahaha padan muka...
aku mintak biar terhantuk sampai pengsan!!!
muahahahahha

Photobucket

1 2 Butterfly Comel:

♥ Cik Zack's ♥ said...

aduiii tkot kucing lah ni er ? hehehehe

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2