.::KESAYANGANKU::.

16 February 2012


~tadi sebelum balik kerja my sayang call tanye nak kirim pape tak...
tetibe laju je cakap nak biskut kering hup seng...
hahaha ntah pape la kan...
terus buat milo panas then tunggu my sayang balik...
sekarang tengah makan biskut kering cicah milo panas...
serius sedap gile!!

~dah lama sangat tak makan camni...
selalunye orang cicah dengan teh o panas kan??
tapi badan aku jenis berangin....
malas nak minum teh nanti lagi teruk...
meh jemput join skali...


*gambar curi kat pak cik google*


Photobucket

3 2 Butterfly Comel:

fatin amalina husna said...

uish..mlm2 mkan mcm nie pon dah sdap nie..haha..

Nazri Hanafiah said...

hari2 aku makan biskut ni dengan parent aku..haha..memang sedap!

Azhafizah[フィザ] said...

sedapnya kalau minum malam malam ni kan.nak order boleh?

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2