.::KESAYANGANKU::.

18 February 2012


~hahaha baru lepas masukkan Mimi, Cici & Kiki dalam sangkar...
tadi diorang tumpahkan milo my sayang...
pastu ape lagi kena marah la...
hahaha padan muke dorang...


~my sayang amek hanger nak pukul...
kelam kabut lari naik atas meja depan ketiga-tiga...
pastu buat muka sedih & bersalah....
hahahahahaha penat la gelak kat dorang...
garfield dah mengiau2 takut my sayang pukul anak die betul-betul kot...


~kalau dengan aku, jangan harap dorang nak takut camtu...
aku angkat penyapu pun diorang siap lompat-lompat lagi...
ingat aku nak ajak dorang main...
kalau my sayang ade baru dorang takut sket...
hahahaha lawak la binatang pun pandai ek...


 my sayang cakap :
"hampa dok situ diam2, hampa turun satgi sakai dengan hanger ni!!"
dok la atas meja tu diam-diam sambil buat muka kesian...
hadoi la sakit perut aku asyik gelak!!!


~kesian sangat aku tengok dorang gitu...
aku pun angkat la masuk sangkar...
itupun senyap je, kalau tak jenuh nak tangkap...
masuk-masuk je terus tdo...
hahahaha memang kesian


Photobucket

1 2 Butterfly Comel:

afie said...

hehe..comel nye kucing2 tu kak yana...

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2