.::KESAYANGANKU::.

20 February 2012


~malam tadi seminit pun tak dapat lelap...
sakit kepala berguling-guling, huhu...
sampai la lepas subuh baru rasa kurang sikit...
dapat la lelapkan mata kejap...


~dalam pukul 9.30 terjaga sebab dengar suara my sayang tengking-tengking...
terus keluar bilik tengok ape yang berlaku...
rupanya my sayang cakap ade lelaki india masuk laman rumah...
slumber je dia cabut pokok bunga ros...
mangkuk hayun betol la...
siang-siang boleh mencuri dengan slumbernye!!
dah la sayang giler pokok ros tu...
bunga banyak plak tu, geram gile la!!


~my sayang cakap, die tengah tengok tv...
pastu terdengar ada motor berhenti depan rumah...
tapi die buat dek je la sebab ingatkan jiran ke ape ke...
tapi lame plak motor tu tak stop enjin...
die pun jenguk la ikut tingkap...
sekali nampak india tu tengah bawak pokok bunga ros keluar rumah...
die tengking la..kelam kabut india tu pecut!!


~my sayang terus tukar baju keluar cari India tu...
bukan sebab pokok bunga ros tu...
tapi sebab kurang ajar nak mampos...
siang-siang dia boleh buat camtu...
dengan orang dok lalu lalang...
kalau malam camne plak??


~dekat setengah jam jugak la my sayang keluar...
malangnye tak jumpe...
huhuhu

Photobucket

4 2 Butterfly Comel:

Norlida Ramli said...

la..pokok bunga pun india tu nk curi..ape la terdesak sgt tu?huhu..

pencurik ni mmg x kira masa..kalo dh nak tu..waktu bila pun dia bedal

eiqa azra said...

eeyy kelakar la..
pokok bunga pon nak curi..
apala india tu..huhu..

Lady Emilya said...

ish kurang hajar betui :o

atIEsAyAnGkAmU said...

hyeppp..

selambernyer dia mencabut pkok org sesuka hati...bo0leh mcm tu ek...

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2