.::KESAYANGANKU::.

25 February 2012


~aarrgghh badan je kat Johor ni hati semuanya dah ade di Langkawi...
malam tadi berlangsungnya majlis pernikahan sepupu aku...
dan hari ni majlis resepsinya...
sepatutnya kitorang dah ada di Langkawi petang semalam...
tapi tu la, wamakaru wamakarullah wallahu khoirul maakirin...
kita merancang dan Allah juga merancang tetapi perancangan Dialah yang terbaik...


~tapi mmang jeles la bila sepupu lelaki aku asyik update status suasana kat Langkawi je...
upload gambar sedara mara tengah bergotong royong memasak pastu tag aku...
aarrgghhh sangat jahat la beliau..semestinya aku sangat jeles!!!
rindu sangat suasana kenduri kat Langkawi...
dan yang paling aku rindu lauk pauknya!!!


buat sepupuku Siti Aminah Jamaludin dan suami...
sekalung ucapan tahniah dari kami berdua...
welcome to da club dear...
macam tak percaya je kan masing-masing dah berumahtangga...
suburkanlah cinta dan kasih sayang kalian dengan iman dan taqwa...
InsyaAllah ianya akan berkekalan hingga ke syurgaNya...
maaf sangat-sangat tak dapat balik....
awak sangat cantik malam tadi macam barbie doll la...


p/s : tak sabar nak balik kampung, harap-harap ada lagi la lauk kenduri..ngeh3

Photobucket

0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2