.::KESAYANGANKU::.

21 February 2012


~badan dah kurang panas, selsema pun dah makin berkurang...
cuma kepala ni je dok ngap-ngap lagi...
tapi Alhamdulillah dah tak bersin memanjang...
subuh tadi my sayang dah pesan...
"tak payah masak lagi hari ini, japgi b beli ja"


~lepas makan ubat sambung tidur kejap...
tapi tidur pun tak berapa nak nyenyak...
bersyukur dapat suami yang sangat-sangat memahami...
bangun je semua dah siap tersedia...
baju dah basuh n sidai...
makanan pun dah siap di meja...
sedih pun ade jugak, sob3 :'(....


*syukur Ya Allah kerana telah mengurniakan aku seorang suami yang terbaik untukku*

lunch kitorang hari ni..my sayang belikan aku bubur KFC...sedap jugak


Photobucket

2 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2