.::KESAYANGANKU::.

07 February 2014


~dah dekat pukul 5 pagi...
mata dok segar bugar lagi...
tunggu subuh terus la jawabnye...
Takpela kan sekali sekala berjaga...
Sebelum ssebelum ni nyenyak je tidur...


~Amany plak asyik merengek kene gigit nyamuk...
kat Langkawi memang bbanyak nyamuk...
lupe nak sembur plak tu petang tadi...
kenduri sakan la diorang...


Photobucket

1 2 Butterfly Comel:

Anne Adnan said...

Assalamualaikum!

Nak duit tapi malas nak keluar daripada rumah? Haaa sini sini. Melalui RM20Segera ni korang tak payah keluar rumah pun takpe, asal korang ada internet & rajin berusaha. Modal business ni RM 20. Haa percaya tak? Modal dia ciput je. Tapi income nanti haaa berlipat-lipat.

Raya dah nak dekat, kalau korang join RM20segera ni, korang dapatlah jugak tambah duit untuk berbelanja raya nanti. Apa nak tunggu lagi? Cepat-cepatlah join ye :D Confirm tak rugi punya!

Kalau rasa hati tu melompat-lompat nak join, klik sini; http://www.rm20segera.com/?r=thegeek

Scroll bawah bawah sikit, ada 'daftar sekarang'. Semoga berjaya! :)

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2