.::KESAYANGANKU::.

14 April 2012


~hujan lebat dari Subuh lagi...
apa lagi lepas je selesai solat terus sambung tido balik...
kucing pun tido nyenyak lagi sebab hujan kot...
kalau tak kitorang bangun solat dorang dah bising-bising nak keluar sangkar...
hari ni senyap sunyi layan mimpi lagi...



Photobucket

4 2 Butterfly Comel:

ieda said...

alah2 ... geram tgk mereka2 tuu ekkeke .. sejuk2 memang syok tidoooo

akk kat sini punn ujan dari pagi .. ;)

Mummy Adriana said...

kemainnnn comeyyy meow2...:)

Mummy Adriana said...

kemainnnn comeyyy meow2...:)

outbound malang said...

kunjungan gan .,.
saat kau kehilangan arah ingatlah masih ada yang menolong mu
dan tetap berdoa mengharap untuk menemukan jalanmu.,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2