07 Januari 2011

Penipu Besar!! Please Be Careful!!!

Assalamualaikum...

~mate dah ngantuk sebenarnye tadi...
tibe2 terperasan ade komen baru kat entry lame aku...
terus segar balik mate ni...
hati plak membuak2, panas giler weih!!!


~korang ingat lagi tak..
aku penah cite pasal kene tipu dengan sorang mamat...
aku beli barang online...
kalau sape yg xpenah bace tu...
sile klik SINI

 
~rupenye mangkok hayun bangang tu...
still lagi buat keje menipu ni...
masih gune no.account yang same...
cume email & phone no. jer berbeza...
korang bleh refer SINI sebagai bukti...


~skali lagi nak dedahkan maklumat si penipu bangang tu..


Nama : MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHD ZABIDI
Orang panggil SAM
 

Umur : 22 Tahun[2010]
Bank Islam A/c No. : 0201 1020 699130
Sedang belajar di UITM Shah Alam Jurusan Undang2..
Asal KEDAH dan pernah menuntut di Pusat Matrikulasi Kedah
Email : afiz_sam@yahoo.com / freakcirque@yahoo.com
Tel. No : 017-4716835 / 017-6931328 
Facebook : Afiz Sam  

**update!! berita terkini mengenai Muhammad Hafiz, sila klik SINI





24 comments:

datin kelly ketak berkata...

oh, dia sangat jahat....tol ke dia uitm puncak alam tu? senang nak track dia kalu camtu... penipu memang suka menipu...aish...bia berzaman memang jangan maafkan dia selagi dia x mintak maaf...

yana: dah wat report polis ke lum?

su berkata...

thanks 4 ur info!

bahaya ni...ish3....byk keje lain nk wat dr menipu...

salam kenal :)


~tice su@cikgu su~

Yana Houry berkata...

khalidah : mgkut kate die camtu la..tp tu la..penipu sentiasa akn terus menipu..dah wat police report..tp senyap jer..huhu


cg.su: salam knal..:)ntahla cikgu..hobi die menipu kot..:)

Atia Adina berkata...

ish penipu ni tak takut ke makan duit haram

Yana Houry berkata...

atia : org camni dah xpk halal haram dah..teruk kan..

Tanpa Nama berkata...

http://www.facebook.com/lailajamaluddin --> yana, ni awek dia rasanya, cuba laa add awek dia :D

Yana Houry berkata...

@Anonymous
ye ke??yana baru add..tunggu die approve je..thanks ye awk..:D

ikhwan samsuddin berkata...

sama la nasib kite..nasib baik sy da dekat ngn dia..esok sy akan cari kat umah dy...

Yana Houry berkata...

@ikhwan samsuddin
maksud awak??awak pun kena dengan si hafiz ni jugak ke??

Tanpa Nama berkata...

salam,

erm aku cadangkan korang wat je report polis. Mamat nih aku cukup kenal,dia blaja fact aku je~langsi mamat nih, gangster.

aku xleh watpe sbb aku tak kene tipu macam korang tp kalu korang nk pertolongan ke hape aku leh tolong.

mamat nih blaja kat fakulti undang2 uitm shah alam kampus utama, bukan puncak alam ke hape. Dia amek degree so kelas banyak kat cempaka.

rumah dia kat seksyen 7, tp aku tak sure katne. tp kalu korang report polis senang je polis nak cari.

maaf aku terpaksa guna anonymous, aku taknak terlibat kalau apa2 sbb aku mmg kenal dia nih cuma tak pernah nk cakap2 aje. aku harap leh tolong korang aje.

Yana Houry berkata...

@Anonymous
sy dah buat police report, tpi smpai skrg xde pape pun..sy kalau boleh nak sangat no telefon parents die..sy bukan nak sgt uit 400 tu balik..tapi nak bg parents die tau sikap anak die...sebab dah ramai sgt kene dgn die..

Tanpa Nama berkata...

yana bg no contact

Yana Houry berkata...

@Anonymous
yana bagi email je ek sebab kat sini public la...contact yana valiant_houry86@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

ok..reply cepat skit yer

Tanpa Nama berkata...

@Anonymoussape ada mklumat pasal dia ni sila kol 019-3651267

Tanpa Nama berkata...

sila bg info pasal dia ASAP ok..call

Tanpa Nama berkata...

tolong sape2 bagi info lebih kat saya . number parents ke . or ape2 yg senang polis nak detect . ni number phone sye. tlg sgt2....sy baru kena tipu ngn dye smlm . rm1670...thanks for ur info.

Tanpa Nama berkata...

haish.. student satu faculty nie... malu faculty aku

Tanpa Nama berkata...

dye msih bljr ke ? sy baru dpt mklumat ckp dye dah dibrhntikan...btl ke ??

Yana Houry berkata...

@a.r.n.a.b.c.o.m.e.l.
cik arnab comel yang comel, tolong contact saya fizyana86@gmail.com, sy nak tolong awak...asap ek..

family of fur berkata...

@khalidahmacambaguss~O_o

khalidah.. bukan puncak alam la.. tapi uitm shah alam.. kat puncak alam tak de jurusan undang2..

hope mamat ni dapat d tangkap.. menipu orang je kejenye..

atiqa aris berkata...

ish mintak2 cepatla dia ditangkap an.memalukan uitm je.student pon da pndai wat keje2 macam nih.

Tanpa Nama berkata...

@Yana Houry yana . tlg sangat bg krjsme ngn sy . sy nak duit sy balik.............

Tanpa Nama berkata...

Saya mangsa terbaru dia..rm1000 melayang..dia jual DSLR kat mudah.. jangan layan email dia pick_6391@yahoo.com..itu la sebenarnya penipu..mudah.my yang beri email itu.. masa nak bank in..saya kata hanya ada bank CIMB saja..dia kata dia xda CIMB.. tapi Tunang dia ada, jadi dia guna bank CIMB tunang dia..tp xtau la itu tunang btul or x..

baca nih saya buat laporan kat wangcyber juga http://www.wangcyber.com/forum/tips-and-panduan/45112-penipu-besar-di-mudah-my-nurhazwani-binti-hashim-kasim-cimb-acc-02190005434521-a.html