.::KESAYANGANKU::.

06 February 2014


~Hari ni dah 10 hari aku dan Amany kat Langkawi...
kejap sangat rasa masa berlalu...
kali ni Amany langsung tak meragam...
Tidur awal..tidur siang on time..bangun pagi sentiasa happy...
langsung tak ingat papa dia...
papa call pun dah tak nak cakap...
saboor je la anak oiii...
kesian papa...


~manja betul dengan tok n tok wan die...
manja + mengada-ngada...
kalau nampak tok je terus la depa tangan mintak dokong...
kalau nampak wan plak asyik nak masuk kereta...
ajak jalan-jalan...


~tinggal 4 hari je lagi nak mengada ye sayang...
nanti balik Johor buli papa plak...
papa dah rindu sangat dengan anak die tu...


Setiap petang lepas asar je wajib explore keliling rumah


Habis pokok-pokok bunga tok die petik


Photobucket

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2