03 Disember 2010

Aku Dan En.Report

Assalamualaikum semua...

~report 90% hampir siap...
tapi buku log baru 10% siap...
huhu malas giler kot nak menulis macam budak sekolah...
aku pelik la nape perlu tulis kat buku log lagi...
report pun buat bende yang same jer...
aiyyak!!malasnye!!!


~eh, malam tadi kan aku tak tdo langsung...
kul 8pg baru mule ngantuk...
then lelap mate jap kul 11 bangun...
tu pun sebab mak kejutkan coz die nak g kenduri...


~cakap pasal kenduri kan...
orang sekarang ni buat kenduri khatan mengalahkan kenduri kawen...
siap ade bunge telur cantek2...
ade gift untuk tetamu...
n yang xmenahan siap ade kad jemputan yang cantek...


~dulu-dulu xde pun camtu kan???
hehehe sibuk je aku ni...
suka ati dorang la nak buat ape pun...
nyibuk macam gune duit aku plak...
wakakakaka


0 comments: