.::KESAYANGANKU::.

02 December 2010

Assalamualaikum semua...

~mase nak tunang hari tu, my sis cakap baju sewa dah la...
pastu try g survey kat butik2 pengantin...
kalau sewa lebih kurang RM150...
pastu balik bincang2 dengan mak camne...
mak kate better tempah je la...


~walaupun harge tempah lebih sket dari sewa...
tapi mak cakap baju tu akan jadi milik kite selamanya...
kalau sewa, bayar beratus tapi boleh pakai sehari jer...
btol jugak cakap mak tu...
maka,tempah jer tak jadi sewa...


~so, mase g beli kain tu...
aku memang target nak yang simple2 jer...
coz nanti ade kenduri kendara leh pakai lagi baju tunang tu...
so,sekarang kan musim kenduri...
aku dah banyak kali belek baju tu...
rase macam nak pakai g kenduri...
tapi bile pakai macam tak sanggup plak...
rase meriah sangat, banyak bling2...
ngalahkan pengantin plak nanti...
huhu...







2 2 Butterfly Comel:

NARDtheNERD said...

meh la bagi i pinjam...
ehehehe.

:))

Yana Houry said...

hehehe..bleh je nard..tp i pendek..:)

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2