.::KESAYANGANKU::.

24 December 2010

Assalamualaikum...

~esok dah nak gerak g KL...
barang satu ape pun xsiap lagi...
sedihnye dah nak tinggalkan umah...
nak bermusafir lagi nampaknye...
xsampai setahun nak dok dengan mak ayah =(...


~tapi memang bersyukur sangat2...
walaupun hanya 6 bulan dapat stay dengan family...
tapi dah manfaatkan sepuas2nya...
dan yang paling bestnya...
puase tahun ni sebulan kat umah =)...
Allah je yang tau betapa bahagianye aku=)...


~erm, tah pape jer aku ni...
nak dok KL je pun bukannye sampai Korea...
bleh je balik slalu kan kan kan????
**ayat sedapkan hati je kot..huhu**

2 2 Butterfly Comel:

-telordibasuh- said...

welcome to kL hahahhaa

Yana Houry said...

xbest la dok KL telor...:(

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2