.::KESAYANGANKU::.

29 May 2010

Assalamualaikum...

Bersyukur sangat2 semuanya hampir selesai..cume tinggal praktikal je satu lagi belum, budak2 batch aku yang lain baru habis praktikal 25.5 baru ni..tahniah untuk kawan2 aku yang berjaya tamatkan pelajaran n bakal konvo bulan 7 ni..sedih sangat2 terpakse konvo tahun depan..hanya kerana tesis..tapi ramai yang memberi semangat..mungkin ada hikmah disebalik ape yang terjadi ni..


Semalam 28/5 dah angkat semua barang kat umah sewa...sayu la plak rase..selamat tinggal K-5-1, macam2 kenangan kat situ selama 3 thn menjadi penghuni setia..aku pasti akan merindui semua ini..rase mcm semua ni baru bermula tapi ianya dah berakhir..menjadi penduduk bandar seri putra semenjak tahun 2004-2010..banyak sangat memori suka dan duka disini..


27/5 aku pergi kolej hantar tesis n ambik kesempatan jumpe dengn lecture2..salam n minta maaf semuanya..sangat sedih..pasni dah tak datang dah KUIS..tunggu konvo thn depan plak la..eh, tapi rasenye pas praktikal kne datang jugak hantar report..hurm cakap pasal praktikal, aku tengah berfikir lagi katne la aku nak praktikal..langkawi or KL..setakat ni masih dapat jawapan n masih lagi dok berfikir..:)


Semalam b4 balik umah my sis, singgah hantar tesis panjang kat umah botak..naseb baik la teringat, kalau tak dah bawak balik langkawi la tesis si panjang tu..huhu..then lepas tu singgah makan kat Hamidi Ceria..saje nk makan area2 situ sebab nnt tak tau bile plak nak datang lagi..pas makan kitorang g beli tiket kat bukit jalil..aku pun dah lembik dalam kete..kalau nek kete faham2 je la..memang muntah punyer..huhu..


Pas beli tiket singgah makan kat mane ntah..aku pun tak tau sebab masih lagi dalam keadaan blur..makan mee bandung n laicikang ais..pergh..mee bandung die memang menjilat jari la..sangat sedap..then trus ke stesen LRT n balik umah my sis...



0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2