.::KESAYANGANKU::.

20 June 2010

Assalamualaikum...

Aku baru balik merempit dari Padang Matsirat..
G Pejabat Pos jap tadi, ade urusan sket..
Mase kat Pej.Pos tadi jumpe Yusniza n Hasnisah..
Pas setel urusan aku pun balik la..


Okey, ni la yang aku nak cite ni..
Mase aku merempit balik tadi..
Jalan agak lengang, maklumla cuti sekolah dah abes..
Hari ni Kedah dah start sekolah..
So, aku pun merempit la macam jalan tu aku yang punya..
Hahaha..rase bahagie gile dapat bawak motor laju2 [jahat kan aku]


Then tengah syok2 aku merempit..
Tibe2 ade motor potong aku..
Terkejut beruk aku dibuatnye..
Cube korang teke sape yang potong aku tu...
Huhu..sorang atok yg berumur lebih kurang 70thn++..
Nek motor EX5, pakai kopiah putih, ken pelekat n baju melayu..
Dah aku nampak kopiah putih ofkoz la tak pakai helmet kan..


Hurm..dasyat atok ni...
Pastu aku tros bawak motor slow2 n sambil dok fikir..
Meter motor aku rosak ke..
Aku bawak motor 100++km/j tadi..
Bagi aku dah memang laju..
Lagipun kat jalan biase,bkn highway..
Tak sangke atok tadi lagi laju dari aku...
Haish......


atok tu xdela 'up' sampai camni..mau pengsan aku klu die wat camni..hahaha


haish..ni terlebey muatan ni..camne nak rempit


7 2 Butterfly Comel:

hakimfaridzul said...

gmbr yang bawah sekali tu comel!

nak try la naik motor ngan die orang!

hak3

kay-N said...

hahaha..kelakar..=pp nice blog~

khalidahmacambaguss~O_o said...

hahaha....atok tu la dinmakan rempit sejati...ngeh3

Zuriana bt Saad said...

hakim : diorang pun dah terlebey muatan..awk dah xleh join..he2
kay-N : :) thanks
khalidah : tu la pasal..agknye mude2 dulu xsempat nk merempit kot..hik3

Hapiz Rahman said...

gile sempoi atok tue.. ko pun bole tahan laju juge. haha

Lelaki Ini said...

hahahahaha
kelaka!!!!

Zuriana bt Saad said...

Hapiz : sy mmg suke merempit..hik3..tau xpe..mmg sempoi..muke steady plak tu..huhu
Lelaki Itu :) : hehehe

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2