17 Jun 2010

Selamat Hari Lahir

Assalamualaikum...

Semalam iaitu 16 Jun 2010 adalah merupakan hari ulang tahun kelahiran ke 10 anak buah aku yang sulong iaitu Nurin Ashmal Najwa. Terase cepat sangat mase berlalu..macam baru semalam die dilahirkan, tapi dah darjah 4 pun Nurin..lagi 2 tahun dah nak UPSR then sekolah menengah..memang cepat betul mase berlalu..


Jadi sempena dengan hari lahir Nurin ni, mak ayah aku ade nak buat sedikit esok majlis kesyukuran JUMAAT 18 Jun 2010, takde la buat kenduri besar..just buat bacaan yasin n doa selamat then ade la kenduri skit..jemputan pun setakat sedare mare terdekat,ahli usrah mak aku n malamnye plak ayah panggil jemaah masjid buat doa selamat..n Nurin of course la nak panggil kawan2 die kan..


Petang tadi akak n abang ipar aku g beli kek untuk Nurin, terpakse beli 2 biji kek sebab Zareef nangis nak jugak kek macam along..hahaha..naseb la Humaira kecik lagi..kalau tak agaknye memang kene beli 3 biji kek la..mase g beli kek tu, owner kedai kek tu takde..staf sorang pun xde..yang ade anak buah die form 5 jage kaunter..die cakap die tak payah nak tulis2 kat atas kek..akak aku dah malas nak tunggu owner datang, akak aku tulis sendiri..kesudahannye memang buruk..hahahaha..



To : NURIN ASHMAL NAJWA

Selamat Hari Lahir yang ke 10..
Semoga panjang umur & murah rezeki..
Semoga menjadi anak yang solehah..
Rajin2 belajar supaya kelak jadi insan yang berguna..
Jangan tinggal solat..
Walaupun cik zu selalu marah adik..
Tapi cik zu sayangkan adik..
Tunjuk contoh yang baik untuk adik2..
Love u...




0 comments: