.::KESAYANGANKU::.

23 August 2010

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan untuk semua...


Alhamdulillah....
Masih lagi diberi peluang untuk bernafas di bumi yang sementara ini..
Hari ni tak masak ape pun, just beli jer...
Mak n aku laksa sorang sebungkusn keow teow sup utk nurin...
Nurin demam lagi, rasenye baru je baik demam hari tu..
Kesian plak aku tengok..huhu


Lepas selesai tolong mak hidang2 kat dapur..
On my comel jap, nak berblogwalking...
Tetibe tersinggah di SINI...
Air mata mengalir makin laju bile satu demi satu entry aku bace..
Aku tak mampu lagi nak menaip..
Korang bace la sendiri..



p/s : Al-Fatihah untuk bidadari syurga adik Alanna Qish, dan kepada mummy, daddy n Nadime..semoga Allah kurniakan kalian ketabahan..percayalah hikmah menanti di sebalik semua ini..



0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2