.::KESAYANGANKU::.

12 November 2010

Assalamualaikum semua...


~nyampah btol dgn sorang mamat ni...
perangai macam budak xmatang pun ade gak...
tergedik sane tergedik sini...
cakap bende ngarut2, xde faedah langsung...
konon nak tarik perhatian orang...
padahal xtaw yg semua orang nyampah...
xheranla xde awek yg melekat dgn die...
dah bape puluh perempuan die bercinte...
tapi semua mintak putus, no wonder la...



~rupe ade, kerjaye ade tapi akhlak down...
so jangan ingat dah ade uit n rupe boleh beli segale2nye...
ubahla perangai sket mamat oi...
sampai tue pun ko xleh kawen kalau xberubah...
xde pompuan yg suke laki die perangai xmatang...
xperlu la ko buat perangai b**oh semate2 nak dapatkan perhatian...
sian aku tengok ko, semua orang dok kutuk...
tapi salah ko gak, orang tegur xnak time...
cakap besar plak tu..huhuhu...
patutlah En.MH selalu pesan kat aku...
"jangan dilayan sgt budak F tu, wat xtaw je..."




erm, xpasal2 plak aku buat satu entry khas pasal ko...




2 2 Butterfly Comel:

Nur Areefah said...

ehehe mmg dia dapat perhatian pon kan..free2 dapat entry khas xD..lagi ramai buat, lagi dia suka..ekeke

latest entry : new domain name | http://www.nurareefah.com/ | lets exchange link

Yana Houry said...

areefah : ha'ah la..bru perasan terbagi lebih perhatian plak kat die..haish..

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2