.::KESAYANGANKU::.

13 November 2010

Assalamualaikum semua...

~oh tersangatlah bosan hari ni...
tinggal aku sorang kat umah...
ayah g sawah, mak g sekolah nurin...
nurin ade buat persembahan ape tah...
aku malas nak ikut, so tinggal la sorang kat umah...


~tengah berbaring2 sambil layan maher zain...
tibe2 ade calling masuk plak...
number yang xdikenali...
haish kaco je orang nak layan perasaan..ngeh3...


~rupenye en.posmen dari pos laju...
die dah dok depan umah...
rupenye dah banyak kali die bagi salam n hon...
tapi aku punye mp3 terlalu kuat...
so xde dengar pape..hahaha



en.posmen antaq ini..apakah ia???


uiks..cam pistol jer..


oh ini rupenye..masker arang n pati apricot nutrimetic..semalam beli hari dah sampai


besaq rupenye pati apricot ni..ingatkan kecik jer...berbaloi la dgn harge..RM115.00


masker arang RM29.00


aku beli ni dari Dian Pixy...
ni kali ke2 berurusan dengan die...
setakat ni Alhamdulillah memang berpuas hati..
b4 diz aku beli bedak n foundation pixy RM53.00



4 2 Butterfly Comel:

Teacher Koko said...

so far mcm mane awk pki pati apricot tu? hehe saye baru je order..lagi 2hari smpi....

Anonymous said...

charcoal mask tue, if u beli dr Daiso just only rm5, ramai yg xtahu, bila beli on9 terlampau mahal

Anonymous said...

Tula dulu saya pun beli kat DIANPIXY RM17,mmg mahal la harga dia jual,skarang dah tau beli kat DAISO je baru RM5,tapi takpela DIANPIXY juga yang kenalkan produk ni kat saya. Tu kira bagi upah la sbb bgtau kebaikan charcoal mask ni.Pastu pati aprikot beli kat tupperware jer,tak payah nak bayar duit poslaju :) jimat...jimat..

Anonymous said...

mmg..dian pixy jual mahal..dah 2 bkira plak 2..2-3 kali gnda mahal dr hrga sebenar..ad je on9 shop jual murah..

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2