.::KESAYANGANKU::.

10 November 2010

Assalamualaikum semua...

~malam tadi still xdapat tdo nyenyak...
jap2 jage, sakit kepala + selsema...

aku mmg lemah btoi la kalau kene selsema...

sbb byk masalah yg akan timbul dari selsema ni...
bersin x henti2, kalau dah bersin tu faham2 je la...
jadi budak hingusan plak,bawak tola kecik ke mane saje..huhu
pastu sakit kepale pun akan menyusul...
aiyak!!!!



~ari ni xg keje lagi..huhuhu...
badan dah tak panas sangat...
tapi asyik bersin jer...

kalau g office kang orang bengang dengar aku bersin plak...
dah la bersin kuat..hahaha..

sory yer, bersin mane leh cover slow2...
dah mmg ditakdirkan aku jenis bersin kuat...:)

haip2!!melalut panjang nampak..huhu



~malam tadi kan! aku mimpi jadi angkasawan...
yang lawaknye jadi angkasawan kat Petrosains je pun...
aku pun xfaham sangat la mimpi tu...
ape yg aku ingat aku ulang alik g Petrosains nek LRT...
dan yg paling penting aku pakai baju angkasawan!!!
wakakakakaka...




pastu kan orang2 dalam tren tu semua akan dtg kerumuni aku...
sebab nak amek gambar n autograf dari aku...ngeh3

dan lagi satu!!!! aku dalam tren tu dlm keadaan terawang2...xjejak lantai...

mcm Dr Sheikh g ISS la..terapung kan..hahahaha
tapi yg peliknye orang lain, semuanya mcm biase jer...

kaki dorang semua pijak lantai..

aku sorang je yg mcm alien sket...
maybe sbb aku pakai pakaian angkasawan kot...





~ni la mimpi paling bengong penah aku alami...
sepanjang 24thn hidup di muka bumi ni...

mungkin badan tak sihat kot...

mimpi pun bende yg mengarut jer...



korang bayangkan aku nek LRT pakai camni..hahaha




p/s : tapi lagi sanggup mimpi merapu dari mimpi hantu or bende yg menyeramkan..



0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2