.::KESAYANGANKU::.

14 February 2012


~aarggghhh tensionnye cari cincin tak jumpe-jumpe lagi...
semalam keluar, pastu balik tu bukak cincin letak kat atas almari tv...
skali dengan jam, brooch n peniti...
tengok pagi tadi cincin tinggal due je...
cincing nikah dan cincin risik...
"adeh, mane lagi satu ni??cincing tunang takde"
takde suspek lain dah dalam rumah ni melainkan anak-anak kucing...

~sebab hari tu pernah nampak dorang gigit cincin jugak...
nasib baik ternampak terus kejar...
adoi la, tapi ni mane nak cari ni...
dah sapu satu rumah tak jugak jumpe...
nanti my sayang tau mesti bebel-bebel sebab suke letak merata....
uwawawawawa tensionnye!!!


Photobucket

2 2 Butterfly Comel:

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpe,slow2 cri ea..

Anonymous said...

loh.. ilang ke? ish ish.. selawat banyak2, nnt jumpe la..


my new post1: sudah jupei
my new post2: iklan acura nsx sempena superbowl
my new post3: video: tetek bergerak
my new post4: smartphones kalis air

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2