.::KESAYANGANKU::.

18 February 2012


~tak sabarnya nak balik Langkawi...
rindu yang teramat sangat dah ni...
rasa masa lambat betul bergerak...
Humaira dah cerdik sekarang ni, cakap pun dah tak pelat...
Zareef plak macam semakin sibuk dengan sekolah je...
baru 5 tahun dah sekolah sampai petang...
nasib baik bulan 3 nanti cuti sekolah...
ade la jugak masa nak main dengan dorang...


~erm anak buah aku yang sulung,Nurin...
memang tak nak ganggu die langsung...
die bakal menduduki UPSR tahun ni...
tuisyen siang malam la kan...
hope die dapat buat yang terbaik nanti...
korban sikit masa nanti lepas exam kita enjoy puas-puas ek...

Photobucket

1 2 Butterfly Comel:

diana said...

budak2 sekarang ni saingan banyak..jadi masa belajar pun kena lebih panjang dari zaman akak dulu.>:)

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2