.::KESAYANGANKU::.

18 July 2010

Assalamualaikum...

Nuffnangku sayang...
Nape ko asyik tdo?
Bangunlah sayang, ramai yang datang ziarah ko...
Tapi ko still tdo, xnak bangun2...
Nape dengan ko?ko sakit ke?
Ke aku yang ade buat salah dengan ko?
Pastu ko merajuk dgn aku...


Hari2 aku bagi ko makan [hapdet blog]
Ape ek salah aku..
Kawan2..tolongla gtaw ape salah aku kat en.nuff aku ni..
Sampai die merajuk cam gini dgn aku..
Aku sedih ar kalau ko terus camni...
Nanti kang aku plak merajuk baru ko tau...[ugut2]hahaha



p/s : to all reader n blogger..saya budak baru belajar, kalau tak betul tang mana2 tolong ajar n betolkan..=)



6 2 Butterfly Comel:

lya said...

bunuh je nuff tu. dah koma teruk camtu tu...

Zuriana bt Saad said...

iya : kejamnye awk..:(

Robb said...

iklan nuff cuma tunjuk bila ada pengiklan beli ruang iklan. kalo xde, dia x tunjuk.

Yana Houry said...

Robb : owh camtu ke robb..thanks 4 ur information ye:)

sop said...

iklan yg selalu keluar ialah blog yg mendapat BE. itu bloggers selalu nak..
tp yg x dpt BE cam ner?
sebenarnya yg x BE pun ada peluang utk keluar iklan. tp tidak selalu, dia ada masa2 tertentu dan traffic tertentu.
salah satu ialah jam 12. iklan akan mula muncul - sbb hari baru. lepas habis kouta, dia akan tamat. masa tu cari traffic byk2.
- traffic juga perlu banyak. bila traffic byk, baru blog kita sentiasa "refresh"

tips2 lain, boleh tanya pakcik google..huhuhu..

sekadang berkongsi

sop said...

atau pun tekan F5. (refresh page)..:)

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2