21 Oktober 2010

Down!!

Assalamualaikum semua...

~semalam dapat kol dari my lecture, die gtaw yg name aku xde dalam senarai student praktikal..so die xleh nak key in markah..coz langsung xde data2 aku...Ya Allah dugaan apekah ini...terus berlinang air mate ni..sir mintak aku kol pihak JAP (Jab. Akademik. Pelajar) untuk sahkan perkara ni...


~lepas cakap dgn sir, aku terus kol JAP..dugaan lagi..JAP xberoperasi kat office bermula hari rabu hingga Jumaat sebab dorang ade kat PKK uruskan pendaftaran pelajar untuk sesi baru ni..aku dah xtaw nak buat ape..sir ckp kalau boleh kol secepat mungkin..tapi dorg xde plak...


~sekarang ni mmg tgh down gile2..kalau betul name aku xde dalam senarai tu..maknenye sia2 je aku praktikal selama 2bulan..dan aku perlu ulang balik praktikal 2 bulan lagi....Allah..Allah..Allah...


~next week, kalau tak dapat setel gak, mak ajak g KL...g jumpe pihak pengurusan terus..diorang ni kadang2 kalau kite kol wat layan tak layan jer..dah p sane bawak family baru dorg kalut..huhu


p/s doa itu senjata org mukmin...Allahumma la sahla illa ma ja’altahu sahlan, wa anta taj'alul hazna izha shi’ta sahlan...Ya Allah! There is nothing easy except what You make easy, and You make the difficult easy if it be Your Will



0 comments: