.::KESAYANGANKU::.

08 October 2010

Assalamualaikum semua...

Baru pas melantak burger ayam special, petang tadi dah blasah laksa..pastu bihun sup plak..haish, dasar perut stokin btol la..tapi aku idok la melantak sampai 2 3 pinggan..aku jenis makan sket tapi kerap..maybe tu salah satu sebab berat badan tak mau naik kot..kurus pun kurus la yg penting aku sihat luar dalam...tu mak aku cakap...bersyukur dgn ape yg Allah bg bukan asyik komen itu ini..[jadi ustazah jap]


Sekarang ni kan, bleh kate tiap2 hari aku makan burger..kalau tak beli petang, malam mesti beli..tau x nape????hehehe..sebabnye ade jiran baru pindah..die bukak gerai burger plak..hadoi..tiap2 hari dok bau burger..mane tahan..naluriku membuak2 nak burger gak..hahaha..ops, bukan aku sorang yer..sekali dgn mak ayah n anak2 buah aku..akak aku kalau dtg umah je mesti order burger..dorg ni boh ubat ape la sampai ketagih habes kami..hehehe


Panjang plak aku membebel yer..dasar perempuan gitu..k la nak tengok tv jap, pastu nak beradu dengan comelnya..ekekekeke..:)



aku xmkn camni, aku sopan..walaupun aku g beli burger nek motor [malas jalan] tapi mase mkn aku bukak helmet dulu...hehe



besaqnya..bukan burger ni yg aku mkn...:)


tingginya...bukan juga yg ini..ngeh3




p/s : xsempat nak snap burger yg aku mkn tdi..so curi gambar pakcik google jap..tapi burgernye canggih2 plak..xsetaraf dgn burger yg aku mkn..hik3


0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2