.::KESAYANGANKU::.

20 October 2011

Assalamualaikum....

~bile sebut perut stokin teringat kat anak buah aku Nurin...
kitorang panggil die perut stokin sebab makan tak pernah kenyang...
mengunyah jer tak kira masa kecuali solat, sekolah n tidur je kot...
makan banyak tapi kurus kering, hahahahaha...
aku selalu je usik die nanti gemuk baru padan muka....

~sekarang ni musim hujan kan??
tempat korang hujan tak?sini hari-hari hujan...
sampai habes stok makanan dalam peti ais...
sebab perut aku pun dah jadi perut stokin disebabkan faktor cuaca....
hahaha lapaq je memanjang...
rasenye kalau hujan semua orang camtu kan, kan??
ni baru balik beli stok makanan untuk mengunyah lagi....
caiyok2!!hahaha

gambar xde kene mengena..tapi time ni sedih sangat-sangat...miss my family so much!!!

2 2 Butterfly Comel:

Cik Tetra said...

dkt JB pon tgh musim hujan skg ni..

Wanie said...

perut stokin?hehe..baru penah dengar word tu..

baru kahwin eh?cogrates..cantik baju..

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2