.::KESAYANGANKU::.

23 October 2011

Assalamualaikum....

~tajuk tak menahan, bersemangat!!hahaha
hari ni buat cekodok lagi sebab pisang masih banyak...
my sayang beli pisang sesikat je tapi besar gedabak...
sekali buat gune 3 biji je pun...
rasenye pisang tu boleh buat cekodok untuk seminggu kot....
muahahahaha

~agak kurang menyeramkan dah bentuk cekodok aku hari ni...
tapi masih lagi ada sesungut n telinge....
macam menyeramkan jugak jer?
kira ok la dari semalam yang langsung takde bentuk...
hahaha

kira ok la ni kan??hahahahahaha


p/s : tetibe teringat zizan cakap..practise makes perfect but nobody's perfect...so tak payah practise la sebab sebanyak mane practise pun tetap takkan perfect..muahahaha..apa pendapat korang??

4 2 Butterfly Comel:

diana said...

akak tak suka cekodok..
bukan sebab rasanya tapi sebab warna nya...
hahahah

Kathy Tuah said...

ok apa ni? yang penting sedap ^^

Makbed said...

kena prektis jugaaakk....

tieha ismail said...

hahah ade pulak sesungut ngan telinga eh...mula-mula memang camto...tapi percayalah, lama-lame akan jadi bulat yang comel...wink2~

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2