.::KESAYANGANKU::.

24 November 2011


~dua hari lepas pihak celcom ade call my sayang...
katenye number my sayang terpilih untuk dapat tiket free...
ke konsert fenomena 30 tahun Search...
tapi kena jawab satu soalan dulu...
kalau betul baru dapat...
tau ape soalannye??
"siapakah vokalis kumpulan search??"
semua orang mesti tau kan..hahaha

~so hari ni tiket tu dah sampai ke rumah...
tapi tak mungkin kitorang akan pergi kot...
sebab dua-dua tak suke konsert...
bising + bersesak2 + macam2 bau = pening...
my sayang cakap nak bagi pada kawan die tiket tu....
 


~mase bukak sampul tadi, aku tercari-cari "mane tiketnye??xde pun"
my hubby : "itula tiketnye"
 "gitar comel ni ke??"
my hubby : "ye la"
"oloh sweet je..hehe, eh satu je ke??maknenye sorang je ek??kate untuk 2orang??"
my hubby " bace la kat blakang tu..satu tiket untuk 2 org"
"owhhh..ok2 "


Photobucket

5 2 Butterfly Comel:

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpernh p konsert cmni..

sma gak,tak suka sesak.

diana said...

konsert rock..yang pi pun mesti ganas2..
kita yang tak berapa nak ganas ni dok diam2 kat umah..tengok drama..ekekekk

Azhafizah[フィザ] said...

fiza pun tak suke tempat sesak ni..sesak nafas..jom heboh pun tak kuasa nak pg..orang lain sebok pegi..fiza dok diam diam je..selesa dok umah..hahaha..

yen(toka ziizokukuto) said...

untunglah kat siapa yang dapat tiket tu nanti,,,seaarrcchhhh ooo,,,soalan dai mencabar jugak an??

zaty said...

wahhhh.dpt tiket free!comel je gitar tuu..samala,x minat konsert2 ni.seumur hidup x penah pegi,ehe. :D

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2